Canon zlepšuje podporu svých produktů pro profesionály

Canon ohlásil změny ve svých službách profesionálním fotografům a zavádí výhody pro platící členy svého programu Canon Professional Services.

Zatím jen text tiskové zprávy, brzy vše pořádně prozkoumám…

Jak se připojit k novým Canon Professional Services:

  • Vytvořte si Canon Business ID: Noví členové CPS jsou požádáni, aby si vytvořili Canon Business ID, které je oddělené od všech stávajících Canon ID. Po nastavení a ověření Business ID bude mít váš tým nebo vaši zaměstnanci přístup k novému Business účtu.
  • Zaregistrujte své vybavení Canon: Po úspěšném vytvoření Business ID bude zákazníkům nabídnuta migrace již registrovaných produktů do nového servisního programu. Každý plně registrovaný produkt bude generovat produktové body.
  • Vyberte si svůj plán: Dostupné členské plány závisejí na počtu dosažených produktových bodů. Na konci ročního zúčtovacího období je možné upgradovat nebo snížit úrovně členství (v rozsahu získaných bodů).
  • Způsob platby: Členství CPS bude možné zakoupit online prostřednictvím účtu Canon Business. Jakmile bude požádáno o předplatné, bude vygenerována faktura s DPH.

Canon zlepšuje podporu svých produktů pro profesionály

Canon Professional Services zavádí nové výhody, které pomáhají minimalizovat prostoje
Nové formy členství jsou navrženy tak, aby nabízely jednotný rámec služeb pro profesionály i podniky

Toto oznámení je součástí dlouhodobé vize společnosti Canon zlepšovat zákaznickou zkušenost a navazuje na nedávné spuštění iniciativy Canon Club

Canon Professional Services
Shrnutí změn a možností ze stránek Canonu o Canon Professional Services.

Praha, Česká republika 27.2.2023 – Společnost Canon Europe dnes oznámila zásadní změny podpory svých produktů. Profesionální služby Canon (Canon Professional Services – CPS) byly rozšířeny na program vyhrazeného členství pro profesionální fotografy a videografy. Nové individuální formy členství a rozšířené výhody vycházejí vstříc potřebám profesionálů a podniků a chrání je před neočekávanými prostoji a potenciální ztrátou příjmů. V rámci probíhající transformace zvyšuje Canon svůj závazek poskytovat služby těm, kteří spoléhají na produkty Canon jako na své obchodní nástroje.

Nový program rozšiřuje produktovou podporu pro profesionální zákazníky a podniky a poskytne oprávněným profesionálům špičkové služby na základě ročního členského poplatku v rámci plánu Silver, Gold a Platinum, které jsou sestaveny podle potřeb podniků různé velikosti a objemu techniky, která bude servisována. Členské poplatky začínají na 100 EUR (bez DPH) ročně.

Členové získají mimo jiné následující prémiové výhody:

  • Slevy na veškeré opravy
  • Roční kvótu na bezplatné servisní prohlídky
  • Neomezené doručení následující pracovní den
  • Přístup k prioritnímu helpdesku

Bezplatné podnikatelské koučování.V závislosti na množství registrovaného vybavení Canon si oprávněné podniky mohou kromě základních výhod vyžádat zapůjčení náhradního vybavení a přednostní servis. Tato nová nabídka navíc zahrnuje balíčky služeb na míru pro větší korporace. [Podrobnosti o podnikových řešeních najdete na canon-europa.com/pro/cps/change/ ]. Členové CPS si kromě toho mohou uložit své elektronické členské karty do peněženky v chytrém telefonu, což jim usnadní rychlý přístup k nezbytným informacím podpory dle potřeby.

„Od svých počátků v 80. letech je CPS důvěryhodným partnerem pro nespočet profesionálů. Stejně jako u všech ostatních takto starých programů bylo třeba přehodnotit, zda stále plní požadavky dnešních tvůrců. Jako lídr v oblasti zpracování obrazu vítáme větší rozmanitost profesionálního prostředí a postupné odstraňování některých překážek pro vstup do odvětví. Společně s tím je však třeba vnímat i měnící se potřeby profesionálů, kteří chtějí v tomto odvětví uspět. Chceme kreativce vyzbrojit tou nejlepší produktovou podporou, aby měli dobrou pozici k dosažení prosperity ve stále konkurenčnějším prostředí – ať už půjde o nabízení oprav za snížené sazby, rychlé vyřizování servisních požadavků nebo zvyšování dovedností prostřednictvím školení,“ říká Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe.

Ve snaze neustále zlepšovat služby pro zákazníky již Canon vytvořil nový zdroj pro každého, kdo nepoužívá zařízení Canon profesionálně: „Canon Club“ je členský program vytvořený tak, aby zajistil, že všichni uživatelé Canon budou mít přístup k podpoře komunity. Od svého spuštění v roce 2022 platforma vytvořila živou online komunitu podobně smýšlejících kreativců, kteří si navzájem sdílejí nápady a rady – a přitom sbírají body, na základě kterých pak postupují do dalších úrovní členství. Uživatelé Canon, kteří nesplňují podmínky pro nové profesionální služby Canon, budou moci nadále podávat požadavky na servis a opravy prostřednictvím svého účtu Canon.

Další informace naleznete na adrese: canon-europe.com/pro/cps/change/.

Reklama

Připojte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*